Case Study
Kampanie reklamowe - pozyskiwanie leadów
Generowanie leadów dla producenta konstrukcji aluminiowo-szklanych, na pergole, zabudowy tarasów, systemy przesuwne. Po 30 dniach kampanii udało się wygenerować 140 zapytań i podpisać 10 umów na realizację.
Generowanie leadów na profesjonalną dekorację świąteczną budynków użyteczności publicznej, biur, galerii handlowych. Wstępna kwalifikacja leadów o projekty z budżetem powyżej 10 000 zł na realizację. Ze względu na wysoką skuteczność kampania stanowi dla firmy najlepsze źródło generowania sprzedaży każdego roku.
Kampania okazała się dużym sukcesem i wymagała zmniejszenia zakładanego budżetu reklamowy, by dział handlowy nadążył z ofertowaniem nowych klientów
Kampania z branży ecommerce realizowana przez okres 9 miesięcy. Branża motoryzacyjna – sprzedaż części samochodowych. 8 000 euro wydanego budżetu i 554 000 euro zrealizowanej sprzedaży online. Nasze kampanię wspierały rozwinięte kampanie na Google ADS, skupiając się głównie na remarketingu. Wygenerowaliśmy średni ROAS – 67.
Generowanie zapytań kwalifikowanych dla branży finansowej. Nasze kampanie stanowiły główne źródło sprzedaży w bardzo konkurencyjnej branży przy konkurencji ogromnych podmiotów finansowych.
Kampania na nieruchomości inwestycyjne w Hiszpanii. Segment nieruchomości premium powyżej 350 000 euro. W ciągu roku wygenerowane ponad 400 zapytań na nieruchomości premium. Budżet reklamowy: około 1 000 euro miesięcznie
Wynik: 35 sprzedanych nieruchomości za kwotę 12 360 000 euro.