Crazyfejm i Callback24 - jak skutecznie przekształcić użytkowników w klientów?
My dostarczymy Ci użytkowników a callback24 zmieni ich w klientów. W 3 krokach.
Celem reklamy na Instagramie jest zwiększenie zasięgu i liczby polubień. Poprzez zwiększenie liczby obserwatorów i wzrost zainteresowania profilem, coraz więcej osób interesuje się usługami i produktami firmy. To z kolei przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
Dla wielu firm prowadzenie profilu na Instagramie jest obowiązkowym dopełnieniem strony internetowej / sklepu. To tam zbierają zasięgi i reakcje, ale sama sprzedaż odbywa się z wykorzystaniem witryny.
Jak zmienić użytkowników w klientów?
1. Zadbaj o atrakcyjne wizualnie przedstawienie produktów, wzbudzaj emocje.
Instagram niejako wymusza na nas zamieszczanie wysokiej jakości materiałów – estetyczne, zachęcające do zakupu zdjęcia, atrakcyjne i wciągające filmy, angażujące i zachęcające do komentowania treści. Instagram to profil społecznościowy a więc jesteśmy bardziej otwarci, bezpośredni, towarzyszy nam wiele pozytywnych emocji – radość, ekscytacja, rozrywka.
Witryny internetowe z kolei często pozbawione tej emocjonalności – formalna, „sucha” oferta, mało atrakcyjne zdjęcia albo ich brak, opisy skopiowane z katalogu od producenta.
No nie brzmi zachęcająco :).
Dlatego dbajmy o spójność, dzięki temu klienci będą nas kojarzyć i emocje które wywołamy będą towarzyszyły klientom w całym procesie zakupowym.
2. Korzystaj z różnych form kontaktu dla klienta
Klienci, szczególnie młodsze pokolenie, żyje „tu i teraz” i oczekuje, że dostanie odpowiedź „tu i teraz”. Dlatego obowiązkowe jest zainstalowanie takich form komunikacji, które będą odpowiadały na potrzeby odbiorców:
- klikalny numer telefonu
- dobrze widoczny adres e-mail
- callback24 – widget do oddzwaniania w 15 sekund
- chat
A najlepiej, gdy jest to połączone. Widget callback24 umożliwia klientowi kontakt ze sprzedającym w formie oddzwonienia, rozmowy na chacie i wysłania maila – wszystko z jednego widgetu.
Ale to nie wszystko, dzięki zainstalowaniu widgetu:
- dowiesz się, co dzieje się z klientami, którzy trafiają do Twoich handlowców
- sprawdzisz efektywność pracy handlowców
- pozyskasz do 30% więcej klientów ze strony internetowej
- zyskasz bazę własnych rozmów przychodzących, wychodzących i callback
- będziesz planował rozmowy w kalendarzu
- włączysz dodatkowe kanały komunikacji
- poprawisz customer experience
- zbadasz efektywność prowadzonego marketingu
- oddzwonisz do klientów z Facebooka w 15 sekund
- sprawdzisz realny wpływ Callback24 na zamówienia w sklepie
3. Kreuj doświadczenia zakupowe, zwiększaj jakość obsługi klienta, mierz wyniki!
Zastanawiałeś się kiedyś, a może analizowałeś, skąd przychodzą do Ciebie klienci?
Czy ten klient, który dzwonił przed chwilą – dokonał zakupu? Ilu klientów kupiło albo zamówiło usługę, dzięki rozmowie telefonicznej z Twoim handlowcem? Ilu niezdecydowanych klientów Twój handlowiec właśnie poprzez rozmowę przez telefon? Ile rezygnacji i reklamacji odratowałeś, dzięki temu, że szybko podjąłeś temat?
Teraz te wszystkie wskaźniki będziesz mógł mierzyć. W jaki sposób?
Callback24 pozwoli Ci zmierzyć połączenia telefoniczne. Dowiesz się, skąd dzwonią Twoi klienci, skąd dowiedzieli się o Twojej firmie, jaki jest rezultat tych rozmów.
Zobaczysz również, które prowadzone kampanie dostarczyły Ci największej liczby klientów. Czyli będziesz wiedział, czy prowadzone przez Ciebie / dział marketingu / agencję działania marketingowe przyniosły efekt.
Gdy ktoś do Ciebie dzwonił nie wiedziałeś - czy dzwoni z polecenia, z Google, z Google Maps, z Twoich działań. Dzięki callback24 będziesz to wiedział.
Prowadzone przez nasz dział marketingu statystyki pokazują, że klienci częściej wybierają możliwość telefonicznego kontaktu z pracownikiem firmy niż wypełnienie formularza.
Sprzedajesz produkty bądź usługi? Potrzebujesz marketingu, który dostarczy Ci użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą.
Co dalej?
Szybko reaguj na ich potrzeby i zapytania a dzięki temu zwiększysz sprzedaż.
Jak to zmierzyć?
Dzięki Google Analytics i callbac24.
Sprawdż ofertę callback24:
https://panel.callback24.io/partners/invite/1296?utm_source=PP&utm_medium=crazyfejmltd