Crazyfejm i Callback24 - jak skutecznie przekształcić użytkowników w klientów?

My dostarczymy Ci użytkowników a callback24 zmieni ich w klientów. W 3 krokach.

Celem reklamy na Instagramie jest zwiększenie zasięgu i liczby polubień. Poprzez zwiększenie liczby obserwatorów i wzrost zainteresowania profilem, coraz więcej osób interesuje się usługami i produktami firmy. To z kolei przekłada się na zwiększenie sprzedaży.

Dla wielu firm prowadzenie profilu na Instagramie jest obowiązkowym dopełnieniem strony internetowej / sklepu. To tam zbierają zasięgi i reakcje, ale sama sprzedaż odbywa się z wykorzystaniem witryny.

Jak zmienić użytkowników w klientów?



1. Zadbaj o atrakcyjne wizualnie przedstawienie produktów, wzbudzaj emocje.

Instagram niejako wymusza na nas zamieszczanie wysokiej jakości materiałów – estetyczne, zachęcające do zakupu zdjęcia, atrakcyjne i wciągające filmy, angażujące i zachęcające do komentowania treści. Instagram to profil społecznościowy a więc jesteśmy bardziej otwarci, bezpośredni, towarzyszy nam wiele pozytywnych emocji – radość, ekscytacja, rozrywka.

Witryny internetowe z kolei często pozbawione tej emocjonalności – formalna, „sucha” oferta, mało atrakcyjne zdjęcia albo ich brak, opisy skopiowane z katalogu od producenta.

No nie brzmi zachęcająco :).

Dlatego dbajmy o spójność, dzięki temu klienci będą nas kojarzyć i emocje które wywołamy będą towarzyszyły klientom w całym procesie zakupowym.

2. Korzystaj z różnych form kontaktu dla klienta

Klienci, szczególnie młodsze pokolenie, żyje „tu i teraz” i oczekuje, że dostanie odpowiedź „tu i teraz”. Dlatego obowiązkowe jest zainstalowanie takich form komunikacji, które będą odpowiadały na potrzeby odbiorców:

  • klikalny numer telefonu
  • dobrze widoczny adres e-mail
  • callback24 – widget do oddzwaniania w 15 sekund
  • chat

A najlepiej, gdy jest to połączone. Widget callback24 umożliwia klientowi kontakt ze sprzedającym w formie oddzwonienia, rozmowy na chacie i wysłania maila – wszystko z jednego widgetu.

Ale to nie wszystko, dzięki zainstalowaniu widgetu:

  • dowiesz się, co dzieje się z klientami, którzy trafiają do Twoich handlowców
  • sprawdzisz efektywność pracy handlowców
  • pozyskasz do 30% więcej klientów ze strony internetowej
  • zyskasz bazę własnych rozmów przychodzących, wychodzących i callback
  • będziesz planował rozmowy w kalendarzu
  • włączysz dodatkowe kanały komunikacji
  • poprawisz customer experience
  • zbadasz efektywność prowadzonego marketingu
  • oddzwonisz do klientów z Facebooka w 15 sekund
  • sprawdzisz realny wpływ Callback24 na zamówienia w sklepie

    3. Kreuj doświadczenia zakupowe, zwiększaj jakość obsługi klienta, mierz wyniki!

Zastanawiałeś się kiedyś, a może analizowałeś, skąd przychodzą do Ciebie klienci?

Czy ten klient, który dzwonił przed chwilą – dokonał zakupu? Ilu klientów kupiło albo zamówiło usługę, dzięki rozmowie telefonicznej z Twoim handlowcem? Ilu niezdecydowanych klientów Twój handlowiec właśnie poprzez rozmowę przez telefon? Ile rezygnacji i reklamacji odratowałeś, dzięki temu, że szybko podjąłeś temat?

Teraz te wszystkie wskaźniki będziesz mógł mierzyć. W jaki sposób?

Callback24 pozwoli Ci zmierzyć połączenia telefoniczne. Dowiesz się, skąd dzwonią Twoi klienci, skąd dowiedzieli się o Twojej firmie, jaki jest rezultat tych rozmów.

Zobaczysz również, które prowadzone kampanie dostarczyły Ci największej liczby klientów. Czyli będziesz wiedział, czy prowadzone przez Ciebie / dział marketingu / agencję działania marketingowe przyniosły efekt.

Gdy ktoś do Ciebie dzwonił nie wiedziałeś - czy dzwoni z polecenia, z Google, z Google Maps, z Twoich działań. Dzięki callback24 będziesz to wiedział.

Prowadzone przez nasz dział marketingu statystyki pokazują, że klienci częściej wybierają możliwość telefonicznego kontaktu z pracownikiem firmy niż wypełnienie formularza.

Sprzedajesz produkty bądź usługi? Potrzebujesz marketingu, który dostarczy Ci użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą.

Co dalej?

Szybko reaguj na ich potrzeby i zapytania a dzięki temu zwiększysz sprzedaż.

Jak to zmierzyć?

Dzięki Google Analytics i callbac24.

Sprawdż ofertę callback24:

https://panel.callback24.io/partners/invite/1296?utm_source=PP&utm_medium=crazyfejmltd