Jak zdobyć obserwujących na Instagramie?

Poszukujesz ekspertów, którzy pomogą Ci wypromować Twoją markę w mediach społecznościowych? Chciałbyś zbudować grono zaangażowanych odbiorców śledzących Twoje poczynania w sieci? Świetnie trafiłeś. Od lat z wieloma sukcesami wspieramy osoby indywidualne oraz firmy w tworzeniu wizerunku w Internecie. Postaw na doświadczony zespół ekspertów, którzy nieustannie pozostają do Twojej dyspozycji. W razie jakichkolwiek pytań - zapraszamy do kontaktu.

Stosując uznane praktyki, a z drugiej strony poszukując nowatorskich, nieszablonowych sposobów na rozwój i promocję kont na Instagramie, kreujemy profile uznanych marek, cieszących się zaufaniem oraz sympatią szerokich rzesz odbiorców. Korzystamy z zaawansowanych narzędzi analitycznych, licznych statystyk. W oparciu o dostępne dane realizujemy założone cele marketingowe przynoszące realne korzyści dla osób indywidualnych, jak i przedsiębiorstw z różnych branż. Powierzając nam swój profil, szybko dostrzeżesz pozytywne efekty naszej pracy. W miesiąc jesteśmy w stanie zwiększyć liczbę obserwujących Cię osób o 500, a nawet 1000. Proponujemy różne modele współpracy - dzięki elastycznej ofercie z pewnością wybierzesz pakiet w pełni odpowiadający Twoim potrzebom.

Trafiaj ze skutecznymi komunikatami do osób, które z potencjalnych Klientów zmienią się w realnych odbiorców Twoich usług. Dzięki stale rosnącej liczbie polubień oraz działaniom podejmowanym na Twoim koncie przez zaangażowanych użytkowników rozwój biznesu nabierze rozpędu. Stwórz wraz z nami naturalny, wartościowy, wiarygodny profil marki, który będzie na ustach mieszkańców Polski oraz konsumentów z całego świata.

Rozszerzaj swój rynek, szukaj niezagospodarowanych nisz, działaj niestandardowo i odważnie. Dzięki podążaniu indywidualnie wyznaczoną ścieżką osiągniesz sukces nie tylko w świecie wirtualnym. Zobaczysz, że spora liczba fanów na Instagramie przełoży się na wymierne korzyści. Zyskuj w sensie społecznym - zdobądź zainteresowanie, popularność, atencję, prestiż. Zyskuj w sensie ekonomicznym - sprzedawaj więcej, przyjmuj więcej zamówień na wykonywanie usług. 

Zależy nam na tym, by docierać z ciekawymi wiadomościami do osób, które staną się aktywnymi odbiorcami treści widniejących na Twoim koncie. Doskonale zdajemy sobie sprawę z faktu, że liczby z raportów nie zawsze przekładają się na wzrost sprzedaży bądź popularności usług, czy ogólny wzrost zainteresowania propozycjami konkretnej osoby. Dlaczego? Ponieważ na Instagramie sporo jest fałszywych kont i pustych profili - są one bezwartościowe z punktu widzenia firmy lub persony zaangażowanej w budowanie sieci społecznościowych. Staramy się więc w mniejszym stopniu działać ilościowo, a w większym stawiać na jakość. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie stworzyć wokół Ciebie społeczność zaangażowaną, zainteresowaną publikowanymi przez Ciebie (i przez nas) treściami.

Prowadzimy fachowe doradztwo oraz wykonujemy szereg działań prowadzących do powstania jednolitego pod względem stylistycznym, profesjonalnego, skutecznego w sprzedaży oraz promocji usług czy własnej twórczości konta w mediach internetowych. Wyróżniamy się innowacyjnością, zespołowością, elastycznością. My pracujemy - Ty zarabiasz. Z nami zaistniejesz w sieci i w swojej branży.

Co zyskujesz?

Coraz więcej osób decyduje się na współpracę z profesjonalnymi firmami zajmującymi się pozyskiwaniem aktywnych uczestników społeczności wirtualnych, takimi jak Crazy Fejm. Dlaczego? Korzyści płynących z kooperacji z nami jest mnóstwo:

  • zamiast rozgryzać szczegóły targetowania, stosowania filtrów, wrzucania odpowiednich kadrów, tagowania oraz mnóstwa innych, istotnych w rzeczywistości internetowej szczegółów, możesz skupić się na swojej pracy oraz zajęciach, które są dla Ciebie najistotniejsze,
  • pozyskujesz wartościowe grono odbiorców; to osoby, które są szczerze zainteresowane tym, co masz im do zaproponowania; próżno wśród nich szukać fałszywych kont czy pustych profili,
  • dzięki kreatywnym postom fotograficznym oraz konkretnym podpowiedziom jesteś w stanie zbudować w sieci wizerunek, który pokochają Twoi potencjalni klienci; stawiamy na naturalność, szczerość, pomysłowość, humor i autentyzm,
  • nie ograniczamy grona odbiorców Twoich usług, produktów bądź prezentowanych przez Ciebie treści do mieszkańców konkretnego regionu, a nawet kraju; może dotychczas nie byłeś tego świadomy, ale z powodzeniem możesz zyskać zainteresowanie osób z każdego kontynentu; Instagram to portal wizualny - dobre grafiki przemawiają znacznie lepiej niż poszczególne języki, dlatego dzięki nam możesz zawojować świat.

Jeżeli mimo wielu prób nadal nie wiesz, jak zdobyć dużo obserwujących na Instagramie. Jeżeli mimo wielu godzin spędzonych na portalu, liczba użytkowników zainteresowanych Twoim kontem rośnie niemal niezauważalnie. Zgłoś się do nas. Zespół Crazy Fejm czeka na Ciebie - oddaj swój profil w dobre ręce.

Rozpocząłeś już swoją przygodę z opisywaną platformą społecznościową, prowadzisz firmę bądź jesteś osobą indywidualną, której zależy na dużej liczbie zaangażowanych użytkowników śledzących Twój profil na Instagramie? Zapoznaj się z poniższymi wskazówkami. Odpowiadają one na pytania o to, jak mieć więcej obserwujących na Instagramie, co zrobić, by aktywizować potencjalnych odbiorców usług, na co zwrócić szczególną uwagę podczas tworzenia własnego profilu oraz dodawania postów.

Sprawdź, w jaki sposób możesz osiągnąć sukces w social media. Zobacz, jak wiele możesz zyskać dzięki szerokiemu gronu osób zainteresowanych Twoimi usługami, produktami bądź po prostu - Tobą. Postaw na sprawdzone rozwiązania i konkrety. Pamiętaj jednak, że aby osiągnąć sukces, potrzeba sporych nakładów czasu i pracy.

Spójna prezentacja postaci lub firmy

Trudno się odnaleźć w chaosie. Dlatego chcąc zwiększyć swoją popularność na Instagramie, zacznij od przemyślenia wizerunku, jaki będziesz prezentował. Musi być on przede wszystkim:

  • Spójny
    Wrzucając zdjęcia, wybierz jeden rodzaj filtra, motyw przewodni, gamę kolorystyczną oraz styl postów. Jeśli prowadzisz firmę i skupiasz się na promowaniu działalności czy gamy produktów, kiepskim pomysłem będzie zamieszczenie od czasu do czasu zdjęcia prywatnego, kompletnie niezwiązanego z dotychczasowymi treściami. Nie znaczy to bynajmniej, byś zrezygnował z fotografowania siebie podczas wykonywania obowiązków służbowych bądź wizerunków pracowników firmy. Wręcz przeciwnie - każde przedsiębiorstwo tworzą żywi ludzie, pełni indywidualnych, charakterystycznych cech - warto eksponować je w Internecie. Muszą jednak nawiązywać do ogólnego, przyjętego na początku, koncepcji profilu.
  • Ciekawy
    Wrzucając zdjęcia podobne do fotografii konkurencji bądź nieustannie wałkując podobne grafiki, nie zyskasz nowych obserwujących. Ze sporym prawdopodobieństwem można przypuszczać, że stracisz i tych, których udało Ci się pozyskać na początku swojej przygody z Instagramem. To, co pokazujesz, musi być ciekawe, inne, przyciągające. Prezentuj wyróżniki swojego przedsiębiorstwa, przewagi konkurencyjne, cechy szczególne. Baw się logotypem, poszukaj graficznych interpretacji hasła firmowego. Pokaż, czym się wyróżniasz, jak pracujesz, jak spędzasz czas. Inspiruj - social media dają ogromne pole do popisu.
  • Pozytywny
    Chwal się tym, co dobre, przyjemne, co przywodzi na myśl miłe wspomnienia i wzbudza pozytywne emocje. Stawiaj siebie i swoją firmę w roli życzliwego, przychylnego, szczerego partnera w interesach bądź doradcy życiowego czy influencera. Myśl nad tym, co publikujesz - zanim wypowiesz się w wątku wzbudzającym społeczne zaangażowanie, zastanów się, czy Twoja opinia nie może wpłynąć negatywnie na Twój wizerunek.

Tagowanie zdjęć

Oznaczanie zdjęć, czyli geo-tagi, dają informację o lokalizacji, w której zostało zrobione dane zdjęcie. Zdecydowanie warto pamiętać o tej opcji, ponieważ ma ona duże znaczenie dla budowania społeczności zaangażowanej w działania podejmowane na Instagramie. Sporo osób wyszukuje wiadomości z własnego regionu bądź miejsca, do którego się wybiera. Dzięki geo-tagom łatwo odnaleźć wizualizacje związane z konkretnymi lokalizacjami, a tym samym - interesujące treści graficzne. Jeśli chodzi o hashtagi (znaczniki #, pozwalające na porządkowanie informacji pod zdjęciami), pamiętaj o kilku podstawowych kwestiach:

  • można dodać maksimum trzydzieści hashtagów do każdego zdjęcia;
  • każdy znacznik powinien korespondować ze zdjęciem, charakterystyką postaci bądź przedmiotem działalności firmowej,
  • warto dodawać zarówno hashtagi o największej liczbie wyszukiwań, najbardziej popularne, a z drugiej strony te bardziej unikatowe, mniej znane; dla przykładu: prezentując zdjęcie mamy z dzieckiem na spacerze, należałoby dodać hashtagowe 'hity', jak #instamama, #instadziecko, #mamaidziecko, ale i bardziej szczegółowe, indywidualne znaczniki, jak #mamanaspacerze, #dzieckonaspacerze, #jedziemywózkiem,
  • hastagi powinny być dobierane indywidualnie pod każde zdjęcie; operowanie w kółko tymi samymi znacznikami, bez wymyślania nowych haseł, nie przynosi pozytywnych efektów,
  • wykorzystując informacje zawarte w statystykach, warto testować poszczególne znaczniki; dzięki takiemu działaniu szybko dojdziesz do wniosku, które się sprawdzają, a które nie.

Stosując odpowiednią ilość właściwych hashtagów, zwiększasz zasięg swoich postów oraz kierujesz je do grona odbiorców, na których powinno Ci zależeć. 

Nawiązywanie relacji

Organizuj konkursy, loterie, zapraszaj na wydarzenia, informuj o promocjach, rabatach czy ważnych firmowych wydarzeniach - w ten sposób nawiążesz relację z "Instagram followers". Zadawaj pytania, skłaniaj do refleksji, twórz grafiki angażujące emocjonalnie. Spraw, by Twoje zdjęcia mówiły za Ciebie - postaraj się o fotografie wyrażające coś więcej niż tylko sam produkt czy pokazujące nową sukienkę. 

By zbudować pozytywne stosunki z innymi użytkownikami, trzeba wykazać zainteresowanie treściami przez nich prezentowanymi. Postępując zgodnie z tą zasadą, będziesz mógł liczyć na reakcję zwrotną, a tym samym zwiększenie ruchu na swoim profilu.

Powyższe wiadomości to tylko niewielka część odpowiedzi na pytanie o to, jak zdobyć follow na Instagramie. Jeżeli pozyskiwanie szerszej wiedzy oraz stosowanie jej w praktyce wykracza poza Twoje chęci - zleć zadanie promocji konta sprawdzonej ekipie. Decydując się na współpracę z nami, zyskasz nie tylko popularność w sieci, wizerunek trendsetera czy lidera w branży, ale i korzyści wynikające z większego zainteresowania klientów proponowanymi przez Ciebie produktami bądź usługami. Postaw na pomysłowość, kreatywność, znajomość specyfiki mediów internetowych oraz pracowitość. Postaw na zespół Crazy Fejm. Czekamy na Ciebie!