Boomerang, jak zacząć wykorzystywać tę aplikację?

Czy słyszeliście już o takiej aplikacji połączonej z Instagramem jak Boomerang?
Na pewno tak! Jeśli nie bezpośrednio przez aplikację to na pewno poprzez Instastories, gdzie jednym przesunięciem w prawo zmieniamy rodzaj zdjęcia na animację.

Na czym to dokładnie polega? Boomerang to trzy-sekundowa animacja, połączenie zdjęcia i filmiku. Możemy nagrać dany obiekt, miejsce, wydarzenie, osobę, ale tylko przez 3 sekundy. Przez ten czas możemy obracać telefonem ile chcemy lub na przykład użyć tego jako aparat, ale na tle jeziora bądź morza i pokazać ruchome obiekty. Po tym czasie, animacja jest odtwarzana od tyłu i tak w kółko.

Aplikację możemy pobrać w GooglePlay, jak i zarówno w App Store, ale również możemy zapisaćzrobioną aplikację przez Instastories, a potem podzielić się z nią na profilu głównym.

PLUSY APLIKACJI

Jednym z nich jest na pewno zainteresowanie i innowacyjność. Użytkownicy Instagrama, i nie tylko, użytkownicy internetu kochają nowości. Rutyna nigdy nie jest fajna, wręcz przeciwnie. Jest nużąca, sprawia, że pewne rzeczy nam się szybko nudzą. Dlatego tak często mamy do czynienia z aktualizacjami różnych aplikacji, ciągłym ulepszaniem „systemu”. Tak samo jest w tym przypadku. Aplikacja szybko zyskała na popularności, dlaczego? Bo do tego czasu nikt na to nie wpadł. Całkiem nowa innowacja stała się hitem wśród Instagrama!

Głównie przez główny zamysł, jak działa aplikacja. Połączenie tych dwóch opcji - zdjęcia i filmu - przez co możemy pokazać naszym obserwatorom więcej niż tylko statyczne zdjęcie.


Kolejnym plusem jest większa liczba wyświetleń. Jak wspominaliśmy w naszych początkujących postach, filmy na profilu przyciągają większą liczbę obserwujących, profil dzięki temu robi siębardziej ciekawy. Zapisywana animacja zapisuje się na naszym profilu jako gif, czyli wczytuje sięjako filmik. Co za tym idzie? Większa popularność profilu, wzrost interakcji.
Jak wykorzystać aplikację Boomerang w firmie?

Pewnie niektórzy z Was pomyślą, że to w ogóle nie idzie w parze, że jak można połączyć tęaplikację z prowadzeniem firmy? Pewnie pomyślicie, że to tylko wymysł dla kont prywatnych, aby nagrywali filmiki z własnymi przyjaciółmi itp.

Błąd! Ta innowacja idealnie się sprawdzi w restauracjach, butikach, na różnych eventach, w podróżach. Tak naprawdę wszędzie! Prowadzicie restaurację i nie wiecie jak ciekawie zamieścić zdjęcie o daniu dnia? Tworzycie aplikację z daniem głównym, na tle wystroju w restauracji i przesuwacie aparat tak, aby obejmował nie tylko smakowite jedzenie, ale także restaurację. Dzięki temu klient widzi, jaka panuje u Was atmosfera, jak jest w środku. Do tego idealnie pasuje ankieta, pytanie i post na Instastories już jest!

Jak to wykorzystać w butiku? Akurat jeśli chodzi o dział odzieży to mamy duże pole do popisu. Możemy przymierzać rzeczy i bawić się materiałem, możemy stanąć przed lustrem i przez 3 sekundy pokazać daną odzież z obydwóch stron, możemy zaprezentować nową kolekcję, a razem z tym nowy wystrój w butiku. Ta aplikacja ułatwia w tym wypadku tak wiele rzeczy, a niektórzy nawet nie zdają sobie z tego sprawy.

BŁĘDY W UŻYWANIU BOOMERANG’U


Pamiętajmy, że mimo wszystko musimy zadbać o stabilizację obrazu. O co chodzi? 3 sekundy, to z jednej strony dużo, z drugiej wręcz przeciwnie. Jeśli chcemy załapać więcej obiektów na animacji, skupmy się na tym, aby obraz nie był za bardzo rozmazany. Zadbajmy o to, aby nie było to chaotyczne.
Im mniej tym lepiej, jak to mówią! Mimo, że aplikacja pozwala nam na uchwycenie kilku obiektów w tym samym czasie, pamiętajmy, że nie zawsze ilość równa się jakości. Czasem warto jak skupimy się tylko na niektórych szczegółach, dzięki temu obraz będzie wyraźniejszy, bardziej przejrzysty. Nie pozwólmy na to, aby nasza relacja zamieniła się w wielki chaos, bo to nie przyciągnie obserwujących, a wręcz przeciwnie. Gdy nic nie będzie można wychwycić z obrazu, ludzie nie zaczną obserwować naszego profilu z prostego względu - brak estetyki. To ich tylko odrzuci.

Pamiętajmy o tle. Mimo, że nie jest to zbyt znaczące, przynajmniej niektórzy tak twierdzą, przy robieniu filmiku zwróćmy uwagę czy nikt nam nie zasłania obiektu, czy obiekty w tle nie zachowują się dziwnie, co tylko pogorszy jakość filmu? Zadbajmy o to, aby tło było ciekawe, aby nie odgrywało pierwszego planu (chyba, że taki jest nasz zamysł), a ładnie reprezentowało się z obiektami, które chcemy zaprezentować.

Jak Wam się podoba taka innowacja na Instagramie? Skorzystacie, a może już jesteście fanami Boomerangu czy wręcz przeciwnie? Przekonały Was nasze argumenty, że warto zainstalować i chociaż spróbować się pobawić w gify? Czy może zostaniecie przy klasycznych zdjęciach i filmach? Czekamy na Wasze opinie na ten temat!